Dotyczy:

Wypis z rejestru gruntów i budynków

Wydział:

Zagospodarowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami

Podstawa Prawna:

Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1990 z późn. zm.).

 

Sposób załatwienia

Sprawy:

Wypisy z rejestru gruntów wydawany jest na wniosek: właściciela lub osób fizycznych i prawnych , w których władaniu znajduje się nieruchomości, budynki lub lokale, osób fizycznych i prawnych oraz innych jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, które mają interes prawny w tym zakresie. W przypadku, w którym wniosek składa osoba nie będąca właścicielem nieruchomości należy załączyć pełnomocnictwo.

Wymagane dokumenty

- wniosek o wydanie wypisu z rejestru gruntów

- dowód osobisty (do wglądu)

- upoważnienie w przypadku, kiedy wypisu nie może odebrać właściciel

Miejsce składania wniosków:

Sekretariat Urzędu Miejskiego w Strykowie, ul. T. Kościuszki 27, 95-010 Stryków

Termin załatwienia:

Niezwłocznie

Tryb udzielania odpowiedzi:

Wydanie wypisu z rejestru gruntów i budynków.

Tryb odwoławczy:

Brak

Uwagi:

Wszelkie wnioski o zmianę lub aktualizację danych (np. zmianę adresu zameldowani, zmian nazwiska) w ewidencji gruntów i budynków należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu.

Opłaty:

Wypis z rejestru gruntów – 50,00 zł (za jednostkę rejestrową gruntów w ramach jednego dokumentu)

Uproszczony wypis z rejestru gruntów – 15 zł (1 wypis), 12 zł (od 2 do 10 wypisów), 6 zł ( powyżej 10 wypisów).

Załączniki:

Wniosek

Osoba prowadząca sprawę:

Karolina Wojda, podinspektor, pokój 14 (I piętro)

tel. 42-719-80-02 w. 242

e-mail: karolina.wojda@strykow.pl